Wyświetlenia ^^

środa, 14 sierpnia 2013

3.Magdalena Walach: "O aktorskich wyzwaniach"...
-"Oczywiście dużą frajdę sprawia mi zagranie nawet postaci, która jest od początku do końca bardzo pozytywna,bo to jest miłe w jakiś sposób na pewno człowieka jakimś takim pozytywnymi emocjami...pozytywem po prostu. tutaj wspomnę o "Tajemniczym Ogrodzie" na przykład i o "Marcie" dziewczyna która...nie mówmy już tu dłużej o spektaklach. Generalnie to jest postać od początku do końca bardzo pozytywna i dla mnie ten spektakl jest taki terapełtyczny można to tak określić. Sprawia mi on dużo, dużo, dużo, dużo, dużo frajdy, ale nie tylko mnie, ale również zespołowi całemu, który w tym spektaklu uczestniczy, bo to takie cudowne naprawdę, cieply rodzinny spektakl. Jeżeli chodzi od strony zawodowej no to wiadomo, że wyzwaniem jest zagranie..."
-"Skrajnie różnego od siebie".
-"Skrajnie różnego od siebie to po pierwsze, a dwa, że tak jak już tu wspomniałam apropo Agnieszki Olszewskiej takie zakręty życiowe nasze, znaczy nasze...postaci, którą gramy. Każde takie zakręty życiowe czyli powodzenie niepowodzenie, to miotanie się jest bardzo interesujące ze strony aktorskiej".
Rozmawiała: Magdalena Tyrała
http://www.youtube.com/watch?v=-zrwVcJxUZU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz